2011 m. spalio 26 d., trečiadienis

Laukiant skrydžio

Dabar pietų metas, aš patogiai sėdžiu įsitaisiusi ant sofos (tikros sofos!) Kijevo oro uoste, apsupta gausybės tarškančių turkių, laukiu skrydžio į Delį.

Palma Mallorca, 2011Gegužė
Vakar visą dieną mane kamavo netikėti panikos priepuoliai: "O Dieve, ką aš darau!!!". Jie ištikdavo netikėtai - valgant pietus, valantis dantis, skaitant knygą. Tik vakar aš galutinai suvokiau, kad išvykstu į kitą pasaulį... Baisu, bet kaip laukiu!

Pasiruošimo kelionei procesas praėjo be didesnių trukdžių. Dariau daiktų sąrašą, jį vis pildžiau ir taisiau, tad viską sudėti į lagaminą užtruko tik 2 dienas. Sudėtingiausia buvo rasti svarbiausią dalyką - Indišką adapterį. Parduotuvėse pardavėjai juokdavosi iš nuostabos, nes niekas niekada apie tokį nebuvo girdėjęs. Laimei šiam pasaulyje yra draugų ir visagalis Akropolis. (Beje, papildymas jau prabuvus savaite Indijoj - to adapterio nereikia... Mūsų kištukai tinka visur, kartais galima panaudoti ir anglišką variantą).

Na bet įdomiausia istorija ruošiantis nutiko su mano viza. Tikiuosi oro uoste manęs nepakaltins dokumentų padirbinėjimu... Kadangi Lietuvoje nėra indijos ambasados, visus dokumentus reikia atiduoti į BLS International Visa services Vilniuje ir tada jie juos siunčia į ambasadą Varšuvoje. Man reikėjo pakvietimo iš įmonės, AIESEC'o kvietimo, siuntimo laiškų, skrydžio bilieto ir t.t. Mano skrydis suplanuotas spalio 26. Pakvietimo laiške parašyta, kad aš turėčiau atvykti spalio 25 d. ir būti puse metų, kas apytiksliai yra balandžio 30. Tad man vizos kaip ir logiškai reikėtų nuo spalio 26 iki balandžio galo. Lenkams/indams taip nepasirodė. Gavau vizą nuo spalio 4 iki balandžio 4. Kas reiškia, jog norėdama pasilikti iki mėnesio galo, turėčiau prasitesinėti vizą ir vėl mokėti 750LTL. Išsiuntėm pasą atgal su prašymu pataisyti datas. Ir štai koks rezultatas ---> Panašu į padirbinėjimą ar ne? :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą